čtvrtek 22. března 2012

Svěží jarní Ikea a moje malé háčkování

V Ikeji mají překrásnou jarní kolekci v pastelových barvách. Neodolala jsem hrnečkům, tak ráda je střídám podle nálady, a dezertnímu talířku. Aby mi koláče ke kafíčku ladily s hrnečkem.:-)
Podložka měla být původně kytka chryzantémy,ale nějak se mi nedařila a výsledek se mi nelíbil. Tak jsem nakonec improvizovala a máme doma o podložku víc.:-)


5 komentářů:

Jana řekl(a)...

Andrejka, dobre investované peniažky a páči sa mi aj vešiačik.

Martia řekl(a)...

Podložka ke hrnečku krásně ladí :o)
Martina

Unknown řekl(a)...

Na tuhle sadičku už jsem také v Ikee koukala,ale zatím na ní nedošlo a s tím háčkováním si vůbec nic nedělěj já včera párala snad desetkrát a ž jsem to nakonec vzdala..pokračování dnes:-)Michaela

Amelie řekl(a)...

Moc hezké.

Ilona řekl(a)...

Taky jsem si v sobotu hrníček pořídila, manžel jen kroutil hlavou :o))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...