neděle 25. března 2012

Pipky všude kam se podíváš

Dnes přináším trošku mého šití. Návod na slepičky jsem objevila na MMB, ptáček je podle Mariny a vajíčka se šít nemusí,takže ta šla jako po másle.:-)




Slípky se mi tak zalíbily,že jsem jich tentokrát ušila hned několik (No, taky i proto,že jsem 2x špatně našila zobák). Jedna už se zabydlela ve školce, jedna bude dárek a další hlídají naši terasu.


A aby to nevypadalo,že tvořím jen já.Takto se činí manžel. Ještě ho čeká pořádný kus plotu. Ale jde mu to krásně od ruky.



Krásnou slunečnou neděli všem!

12 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Liebe Andreya,

vielen Dank für Deinen Besuch auf meinem Blog!!!
Sehr süß sind die Hühner geworden und die Ostereier sind wunderschön!
Ich wünsche Dir eine schöne Woche!!!

Liebe Grüße Angela

Amelie řekl(a)...

Nádherné slepičky. Ta vajíčka jsou taky kouzelná. Já na velikonoční výzdobu nemám čas.

Adriana řekl(a)...

Andrejko, krásná slepička. Říkám si, že taky nějakou zkusím. Přeju hezký den! Adriana

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Jéé, krásné slepičky, to máme společmé téma :-) Ty jsi asi, Andrejko, paní učitelka ve školce, viď. To Ti závidím, určitě si takhle všechny svátky užíváš dvojnásob. Krásné dny a děkuji za milé komentíky :-)

Helena Davidová řekl(a)...

Andrejko, tvoje jarní šití je opravdu parádní! Slepička je kouzelná!
Hodně sil do všeho, co děláš, pa Helena

Jana řekl(a)...

Andrejka, tak v šití sliepočiek už budeš mať prax a manžela treba pochváliť za pekný plot.

Andreya řekl(a)...

Leni, učitelka ve školce tedy nejsem. To bych asi ve zdraví nepřežila.:-) Ale zase tak daleko jsi nebyla. Po mateřské na mě nejspíš čekají prvňáčci. Už teď se moc těším.

A.

Večerka řekl(a)...

Andrejko ty i manžel jste moc šikovní. Jo, a ta zelená pipina, ta teda je!!! :) Peťa

Věra řekl(a)...

Krásné slepičky i ta vajíčka.Manžel je šikula,u nás plot hotov:-)můj manžel dělá bránu:-)ale jde nám to pomaličku...

Daja řekl(a)...

Andrejko,máš tu tolik hezkých dekorací,Ty umíš příjemně překvapit !Líbí se mi ta slepička ,je milá Daja

emily řekl(a)...

Ahoj Andrejka, som u Teba prvýkrát a veľmi sa mi páči Tvoj blog. Máš nádherný domček a jarné tvorenie je veľmi pekné. Vajíčka som tiež začala ešte minulý rok tak na skúšku a mali veľký úspech. Prajem krásne jarné dni a veľa tvorivých síl.
Emily

Biba řekl(a)...

chutná sliepočka :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...