středa 4. května 2011

středa 4.květen





Malá radůstka ze zahrady. Až se mi víc rozrostou,tak dám do větší vázičky.I když krásně voní i v tomto mini množství.:-)

5 komentářů:

Gabi řekl(a)...

Júj, až cítim ich vôňu až sem:) Mne rozkvitla jedna jediná, ale verím, že na budci rok ich už bude o niečo viac:)Gabi

Unknown řekl(a)...

Andrejko, krasne konvalinky. Taky mam moc rada jejich vuni :o)

Helena Davidová řekl(a)...

Krásná kytička, Andrey!
Přeji pohodový, vońavý večer.
Helena

Soňa řekl(a)...

Andrejko, kytička ze zahrádky je nádherná...Také jsem kdysi měla konvalinky v záhonu... od sousedky. Strašně se mi rozmnožily, skoro jako plevel. Už je nemám :o(...jsou krásné, úplně cítím tu vůni. Přeji pohodový, svěží den a děkuji za návštěvu,Soňa

Vivi řekl(a)...

I já jsem velkým milovníkem konvalinek. Nedivím se, že z nich máte radost...Taky mi tu teď voní ve vázičce a nemůžu z nich spustit oči ;-). Mějte krásný den. Vivi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...