čtvrtek 26. května 2011

Před rokem

Před rokem touto dobou jsem ležela na monitoru,byla nervózní a čekala,co přijde. Měla jsem slíbený porod,ale byla jsem rozhodnutá,že pojedu domů a počkám si,až to přijde samo. Ale ty hormony! Doktor mě prostě ukecal a tak už jsem s tabletkou šupajdila na pokoj za dalšíma dvěma,abych v tom rozcházení bolestí nezůstala sama.
:-) Manžel odjel domů,až se to bude blížit,tak ho sestry zavolají. No sotva si doma odemkl dveře,už jsem volala,ať jede zpátky.:-) V poledne doktor konstatoval 4cm a prasknout vodu,ať trochu popojedeme. A to tedy byla jízda!
Ve 14.35 jsem konečně přivedla na svět naše štěstíčko. Adélka vážila 4040g, měřila 52cm a měla hlavu plnou vlásků.




Když si vzpomenu,jak jsem nešťastně brečela nad pozitivním těhotenským testem,tak teď musím plakat štěstím,že ji máme. Moc děkuji Adélce,že si nás vybrala a přišla k nám,protože teď už vím,že to tak mělo být,aby naše rodina byla kompletní.




Adélka po roce: 8310g,75cm, 4zuby a hlava plná vlásků.:-)))

3 komentáře:

Večerka řekl(a)...

Andrejko, tak ještě jednou sem. Vše nejlepší!!! Pozvedám sklenku na dálku...Je to super, že jsou prcci v jeden den...Klidně by to mohla být naše nevěsta!! :D

Unknown řekl(a)...

Andrejko, tak Adelce velikanskou gratulaci. Je fajn, ze k Vam prisla a ze Vam dela radost. Mala byla taky peknej macik, ze? Nas Alexander mel taky pres 4 kila. Krasny narozeninovy den, Katerina

Helena Davidová řekl(a)...

Andrejko, Adélce přeju krásné narozeniny! Všichni si je hezky užijte.
Moc zdravím, Helena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...