sobota 22. února 2014

Propadla jsem postcrossingu

Už to tak vypadá. Malá upoutávka v televizi, jak je fajn dostávat pohledy z celého světa, vrátit se ke starému dobrému psaní (místo smsek,mailů),zlepšit si angličtinu ....a už v tom lítám. Zaregistrovala jsem se, vylosovala 5 prvních adres (2xRusko, Německo, Holandsko,USA) a už jsem v tom až po uši. Zatím stále čekám na svou první oficiální pohlednici ze zahraničí. Ale protože jsem netrpělivá, zkusila jsem na FB i o něco rychlejší swap. Má své výhody, ale chybí to kouzlo překvapení - odkud, co, kdy přijde.

Moje první pohlednice do sbírky ze swapu.



A trošku jsem si dělala zásoby.:-)

Pokud vás postcrossing zajímá, všechno podstatné najdete zde:
www.postcrossing.cz
registrace na oficiálních stránkách
www.postcrossing.com

Andrea

1 komentář:

Carolina Mia řekl(a)...

...úplně mi to připomnělo mé dětství, když jsme ve škole dostávali dopisy z Ruska a já si psala snad s celým Ruskem :-) bavilo mne to a mělo to jednu výhodu... naučila jsem se dobře jazyk, který vůbec nepotřebuji :-) Krásný večer Věrka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...