čtvrtek 25. října 2012

Finišuju s pytlíčky a hned potom dám prostor sovičkám

Přišly drátky, přišly korálky, pohrála jsem si se šablonami, tiskla, laminovala, stříhala, navlékala, kompletovala. A naše pytlíčky můžu slavnostně prohlásit za hotové. Trochu jsem musela improvizovat, nějak mi neseděly barvy drátků s dostatečným počtem korálků. Proto jsou nakonec na světě 2 barevné varianty. To ale hraní nevadí, a tak můžou pytlíčky frčet do světa.Už se těším na 22 aktivit, které doputují pro změnu zase k nám.


Tento týden přišel první balíček do sovičkové akce. Soví rodinka je naprosto úžasná, kousek z ní vám příště ukážu. A prý k nám už letí další sovičky, tentokrát od Věrky. I  na ně se moc těším.

Pokud by se ještě někdo rád přidal, informace o sovičkách i adresu k zaslání výtvorů se dozvíte na mailu: apastikova@seznam.cz
Předem za děti z 1.A moc děkuji a doufám, že pak poděkují i ony osobně.

Pěkný víkend
Andrea

4 komentáře:

Martia řekl(a)...

Andrejko budu se snažit do tvé sovičkové akce také zapojit jestli nebude vadit po Novém roce :o)Martina

Andreya řekl(a)...

Marti, to budu moc ráda. A vůbec nevadí. Poprvé se s dětmi uvidím v únoru. A zdobit třídu můžeme klidně i na jaře. Každá sovička se počítá.:-)

A.

Unknown řekl(a)...

Je,ja by jsem se take rada zapojila,mrknu na info o akci.

Andreya řekl(a)...

Katko, určitě se přidej. Budu moc ráda. A nejen já. :-)

Andrea

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...