sobota 8. září 2012

Báječný srpen

Domiš se vrátil z tanečního soustředění spokojený. A já jsem mohla odjet na 4denní babinec  neboli školení.:-) Užila jsem si to ve Velehradu maximálně a začala jsem se ještě více těšit na svoje prvňáčky, se kterými spoustu nápadů vyzkouším.

Fotek má strašně moc,tak jen malá ochutnávka.

Kafíčko, jogurt, pohodička
 jablko na čajové čtverečky
 pojmová mapa
 kreslíme básničku


Po návratu jsem měla 2 dny na to,abych nabalila všechno nezbytné na naši dovolenou u moře - po 6 letech. Těšila jsem se jako malá a v Chorvatsku bylo nádherně. Kromě nevolnosti na lodi neměl týdenní pobyt jedinou chybu.

čokoládová je nejlepší
 houpačky u apartmánu
 výlet lodí do Bašky na ostrov Krk
 koupání na písečné pláži v Loparu
 nádherná Baška
 oběd pro dva - ten byl
 koupání v Bašce na oblázkové pláži
 večerní houpání
 psaní do písku
 pizza k obědu
 teploučké moře

V srpnu jsme stihli ještě i hodovat. Takže děti nepřišly ani o kolotoče.



1 komentář:

Nellie řekl(a)...

Andrejka, krasne fotecky a dovolenka bola urcite uzasna...Pekne dni prajem...Nellie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...