pátek 14. března 2008

13.3.2008


A teď jedna dokumentační. Navštívila jsem Domčův pokoj a chtěla vyfotit ten čurbes,ale ten tam bude i jindy, tak jsem se rozhodla pro obrázek,který mu ležel na stole. Tímhle se dokáže bavit i 2 hodiny v kuse. Uměleckou úroveň raději nekometuju. Je jasné, že talent ke kreslení zdělil po rodičích. Bohužel.

7 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Náhodou to je super dílko, úplná válečná strategie promakaná do detailů :-)

Michaela K. řekl(a)...

No fakt je to super... Taky mě zaujaly ty detaily

Petra Míčková řekl(a)...

Alespoň ale poznáš co nakreslil.To já o obrázcích mého syna říct nemůžu...

Ratu řekl(a)...

náhodou, mě se to líbí, má to pořádně vymakané...

klarissa řekl(a)...

...parádní výkres....je moc šikovnej....

dib řekl(a)...

to je teda složitě propracovaná bitva.. tý jo, vést bitvu, to je těžší než hrát šachy, na vlásky a kudrlinky tady není čas :-)

Lucka73 řekl(a)...

Tééda - nevím, že yb válečnej stratég (potažmo nějakej manager- to jsou taky stratégové) mušel bejt obdařen uměleckým nadáním.... Je to super kresba a mlaďoch je veliej šikulín!!! Koukej bejt náležitě pyšná!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...